21 hafta kontrolümde ultrason da bebeğimin kalbinde parlaklık çıktı. Büyürse sıkıntı oluyormuş sonradan geçme ihtimali var dendi ama içime bir korku saldı. İkili üçlü test yaptırmamıştm. Detaylı ultrason a yönlendirme yaptı. Yaşayan varmı bu durumu aranızda hergün psikolojik olarak kabus görüyorum sürekli 😔😔