Daha dogurmadim ama doktora sordum birşeyler onları söyleyeyim cuma kontrole gittim. Doğumdan önce herkes tek kişilik odalarda oluyormuş sanırım. Doğumdan sonra 3 kişilik 2 kişilik ve tek kişilik odalar varmış şansınıza doluluk durumuna göre hangileri denk gelirse artık yanınıza bayan 1 kişi refakatçi veriliyormuş. Ama odalar nasıl bilgim yok diğer servisler gibidir diye düşünüyorum yani normal oda güzel yada yeni değil büyük bir ihtimal. Sağlık ocağına gitmiştim oradaki hemşire üniversite ve devlette cocugu emzirme vs gibi seyekri gösteriyorlar ama özelde göstermiyorlar demişti. Normalde özele gidiyorum geçen hafta üniversite ye başladım bide işte özelde arkadaşım doğurdu ne yalan söyleyeyim bnce devlet ve üniversite daha iyidir oda bakımından berbat odası vardı cagsunun. Hemşireler ilgilenmiyor emzirme vs gibi işler için extra ücret istiyorlar yanına gelmiyo kimse doğum sonrası ebe gelmesi gerekiyormuş gelecek dedielr gelmemişti hemşireler serumla vs bakmıyor. Kızın doğurduğu 5 saat mi ne olmuştu yemek göndermemişlerdi. Çok kötüydü cagsu bnde orayi istemiyorum normalde ama eşim ve annem yanima girebilsin diye istiyorum. Diğer hastanelerde eş giremiyormus bide unide covid testi yaparak doğuma alıyorlarmış.