sayre merak etme daha yolun başındayız hepimiz biz 8+3 olduk benimde randevum 11. Haftada ne durumdayız diye düşünüyorum arada ama bunlar bebislerimizi etkiliyor o yüzden sende böyle şeylerle evham yapma bebeği de görürsün kalp atışını da için rahat olsun canım inşallah hepimiz sağlıkla kucaklarimiza aliriz🧡