Gnc27 kız ben 26 haftam bitmek üzere aynıyım sıcaklar bastırmaya başladı walla pencereler açık uyuyorum resmen yanıyorum bebekten oluyor onun sıcağı çöküyor sanırım yoksa hiç bu aylarda böyle olmazdım 😫 daha Temmuz sonu benim doğumum naparım bilmiyorum heralde 24 saat klima karşısından kalkmıcam