ParildayanYildiz Sinemekee arkadaşlarin dediği gibi canım ilk 10 dakika önemli hergun yapmaya devam et sen o gün yakın belliki değerlendirirsin
Sinemekee ParildayanYildiz galiba adetim bittikten sonra yumurtlamaya başlıyorum ben çünkü beyaz akıntım başladı
ParildayanYildiz Sinemekee olabilir canım o zamanlar da oluyormuş çok duydum bunu sen testi çatlama görene kadar bırakma ve ona göre o günleri hiç boş geçme olacaktır inşaAllah🤲
77Bebek35 Gulcingezer yumurtlama oncesı kız tam catlama gnu erkek oluyor dıe duydum boyle bırsey varmı bu konuda bılgılısın sana sormak ıstedım
Gulcingezer 77Bebek35 asinda bunu cok duydum cnku x yani kiz olan daha hizli oluyor y olan daha yavas o yuzden erken dollenen sperm genelde kiz olur derler ama teknik acidan dogrulugu yok canim
77Bebek35 Gulcingezer anladm cnm bır oglum varda denemedm demem en azından dıyorum ovulasyon kullanıcam ama ne zaman ılıskıye baslamam gerekıyo ne zaman bırakmam gerekıyo bılmıyorm
Gulcingezer 77Bebek35 ovulasyon cift kirmizi cizgi gorunce basliyosn degerlendirmelere bir dolu bir bos 1 hafta siliklesmesini de goruyosn tekrar degerlendirip birakiyosn
Bebegim0101 Gulcingezer ya ben yumurtlama gununu degerlendirdim ama bugun catlama olmus degerlendiremedim malsef esim iste😭