Esramusti Kızlar NST çektirdim doktoru bekliyorum da Net sonuçlarından anlayan var mı 36 haftalığım bu arada https://imgyukle.com/i/RjIQUR
gebe_ebe Esramusti bebeğin hareketleri birazcık az ve küçük bir sancın çıkmış, muhtemelen bir şeyler yedirip ya da serum taktırıp tekrar nst isteyecektir doktorun 😊
Beyzanrr Esramusti aç karna girdiyseniz o zaman da böyle çıkıyo ben bi aç girdim bi tok tok girdiğimde gayet herşey normaldi aç girdiğimde de çok aç değildim ama yemek yiyeli 2.5 saat olmuştu bebeğin kalp atışları hızlı çıktı o yüzden de olabilir sancı çıkması 2 kere çıkmış zaten
HHhhK Nstyr cok baglandigim icin soyleyim siz yine doktorunuzdan ogrenirsiniz iki kez sanciniz olmys ama oda yeterli duzeyde degil aralikli zamanlarda benim anladigim bu daha vars sanirim gelmesine bebisin
Edadeniz22 Bebeğin hareketleri az canım sancın olmuş birde aç karnına girdiysen ondan olabilir çikolata meyvesuyu falan ye tekrar çektirir büyük ihtimalle