Kızlar dün ulturasondan bebegı gördük şükür saglıklı ama ulturason cıhazından doktor tuttukca jelin ustunden orda bı acı agrı hıssettım. Daha oncelerdende durduk yere oram agrırdı acırdı. Bu zaman a kadar da hıc doktora sıylemek aklıma bıle gelmedı. Suanda hıssedıyorum bebegın oldugu yerde bı acı agrı var. Bu durumu yaşayan varmı aranızda