Wonderful_mom Günaydın kızlar. 36 haftaligim bebegim hep hareketli bir bebekti . Ama son bir kac gundur hisseidyorum ama az az hareket ediyor. Randevum Perşembe gunu.. int de yazinca kordon dolanması filan çıkıyor.. bebegin boynuna kordon dolaninca hareketleri azaliyormus cok korktum.
[silindi] Wonderful_mom internete bakarsan kanser bile yazar bacım, öyle bişey yok, 36. haftadan sonra zaten çocuğun yeri iyice daralıyor büyüdüğü için, hareketleri kısıtlı oluyor..
Annecik03 Wonderful_mom dogum yaklastikca bebegin hareketleri azalmaya baslar normal ☺️ Sag saglim kucagina alirsin insallah
Wonderful_mom [silindi] Evet haklisin ama bir anda azalinca korkmadim drgil hani 🙄 bir kac gun oncesine kadar karnimi deliyordi
[silindi] Wonderful_mom çünkü bebeklerin bu haftalarda organ gelişimleri tamamlanıyor ve vücutları yağlanıyor, derileri kalınlaşıyor, haftada 300, 500 grm alıyorlar, 2 hafta önce yeri geniş olan bebek bu haftalarda daracık yerde doğumu bekliyor artık 😍