Asillll16 2345hafsa Allah yar ve yardımcın olsun. Kolaylıkla geçsin insallah. Sağlıkla alın bebişinizi kucağınıza 🤲🤲
Eslemim34 2345hafsa Kaçıncı haftadasınız bnde hemen gelsin istiyorum 38 haftalıkken bana suni sancı verin desem verirler mi aça doğum için☹️😂
Zeyzeyp Eslemim34 bnce suni sancıyı açılma olmadan verilmiyor diye biliyorum ama genede tbiki bilemem
Lk34_ Eslemim34 cuma günü 38 olcaz canım bana yatış verdi birinci doğumum normal olduğu için suni sancı ile yapacaksın dedi senin birinci doğumun mu
Eelliiffnnuurr 2345hafsa allah yardımcınız olsun kolayca güzelce sağlıkla huzurla gelsin. Doğumdan sonra nasıl grçtiğini yazarsınız
Eslemim34 Lk34_ Evet ilk doğumum 38 de gelsin istiyorum doktordan suni sancı ile doğumu başlatmasını istesem 38. Hafta da başlatır mı acaba
Lk34_ Eslemim34 ilk dogumsa bence bekletir senin kendi sancın yada suyunun gelmesini benim ilk doğumum da 40+3 de suyum gelmişti
2345hafsa Kızlar yorumlarınız ıcın teşekkür ederım doğurdum çok şükür rabbım sızlerede nasıp etsın ınsallah saglıkla alın kucağınıza