Ben 2-3 gündür regenesis max kullanmaya başladım doktorumun tavsiyesiyle gece yatmadan içiyorum ancak 2 gündür ondan kaynaklı mı bilmiyorum vitamini içiyorum 15-20 dk sonra kusuyorum😬 12+6 yım şimdiye kadar bir kusma bir iki öğürme yaşadım sadece, burda görünce yazmak istedim benzer durumu yaşayan var mı? 🤦🏼♀️