Nermin_nur1 2prensesannesiiii öncelikle geçmiş olsun canım bende iki kere kürtaj oldum . İlk kürtajdan 7-8 ay ikinci kürtajdan 4 ay sonra hamile kaldım . Çok kafana takıp stres yapma akışına bırak eminim doğru zaman da yine olacaktır ❤️
gamzeozer16 2prensesannesiiii 3 ay arayla iki kere kürtaj oldum 3 ay sonrada tekrar hamile kaldım tabi bu kişiden kişiye değişebilir tekrar aynı korkuya kapılmıştım ama şuan 24 haftamdayım. Tez zamanda sağlıklı gebelik geçirmenizi diliyorum 🙏
hll_clm 2prensesannesiiii agustosda kurtaj oldum henuz saglikli gebelik elde edemedim 😔 mubarek gunlerde inslalh herkesle beraber bana da nasip olur
Azra41 2prensesannesiiii geçen sene kurbanda hamileydim kurbandan sonra kürtaj oldum işte şimdi 8+5 günlüğüm sanırım 6 ay sonra kaldim
2prensesannesiiii gamzeozer16 sağlıcakla kucağınıza alın inşallah allah yokluğunu göstermesin🙏🏻 Kimseye bu acıyı yaşatmasın🙏🏻
2prensesannesiiii gamzeozer16 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Zamanla aşacağım inşallah bu psikolojiyi allahım yaşatmasın kimseye gerçekten sağlıklı gebelik nasip olur inşallah 🙏🏻
hll_clm 2prensesannesiiii ben kendimce 3 ay ara verdim genetik test vermistik zaten 2 ay onu bekledik 1 ay da ben bekledim. 5 aydir da deniyoruz
2prensesannesiiii Azra41 rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin bana da nasip olur tekrardan inşallah 🙏🏻