Mustafam2022 ben de 11+6 haftalığım. Biz de bayramda eşimin ailesini ziyarete gideceğiz ama 8 saat yol gözümde büyüyor açıkçası. Hamilelik öncesi bile o yol beni perişan ederdi çok virajlı olduğu için, şimdi zaten bulantılarım var nasıl olacak bilmiyorum. Perşembe günü doktor kontrolüm var, eğer müsaade ederse sırf eşimin gönlü olsun diye razı olacağım ben de.