Bsrakyc59 Kızlar Merhaba, Kızamıkçık değerim Rubella IGM 0.9 sınır değerde avidite istedi hekimim ama oda daha sonucu çıkmadı. 11+4üz yinede endişeliyim böyle bişey yaşayan varmı ?
Fatmadrms Benim sınırda çıkmıştı. Sonra ıgg sini istedi baktık. Hamilelikten sözde 3 4 ay önce olmuşum kızamık ama olmamıştımda sorun yoktu yani. Eskiden de olmuş olabilirsin.
Fatmadrms Şuan 33. Haftam dert etme genelde sorun çıkmıyor doktor bana laboratuvar da hata olmuş bile olabilir dedi sınırda çünkü