Kızlar merhaba dün detaylı ultrasonumuz vardı doktor 3 santim açılmam olduğunu söyledi direk doktoruma gönderdi. Doktorumda ikiz gebeliklerde böyle durumla karşılaşıyoruz 3 gün sonra bir daha gel büyüme varsa dikiş atacağız dedi. Korktum 😢 var mı böyle durumla karşılaşıp kapanan birşey olmayan 😢😢😢