Kızlar hayirli sabahlar 39+5 haftaligim bugün. Dün kontrolüm vardı Dr 1 cmden biraz fazla açıklığın var dedi. Daha öncelerden çok yüksek çıkan nstde de minik minik ağrılar çıktı. Ama açıklık da sanci da beklediğimiz gibi degildi.Dr bebeğin irilestigini persembeye kadar gelmezse suyumu açacağını söyledi. Ben de hiç müdahale olmasın diye çok dua ediyordum. Biraz önce lavaboya gittiğimde nişanım geldi. Sizlerden dua istiyorum lütfen bugün hayırla olsun doğumum diye dua edin. Rabbim kimseyi darda birakmasin