Merhaba yakın zamanda Kemal Bayındır Hastanesi’nde dogum yapan var mı Selda hanım da acaba?
Tgce80 ben yapmadım ama çok duydum o doktorun iyi olduğunu
Anladım genel olarak ne dıyorlar