10+6 şu an , geçen haftalarda dışarda arkadaşlarımızla oturduk. Bı arkadaşımız sonradan geldi arkadan beni korkuttu birden bağırdı tabi çığlık attım ben ağladım atlayamadım çok korktum. Bişey oldu mu bebege diye kızdım onada ben hamileyim napiyosun sen diye , şükür hicbiis olmadı bı kaç gün sonrası gitmiştik ultrasona eller kollar kıpır kıpırdi sipamin 😍 korkmayın sizde sakin olun henüz hücre kadar annesi sakin kalin dinlenin bisey olmaz inşallah