Benimde kafam cik karışıktı yaptırmayı düşünmüyodum tamamen vazgeçmiştim artık sonra aniden gidip yaptırdım ve sınırın üstünde çıktı şekerim iyimi yaptirmişım en azından artık dikkat ederim yediğime içtiğime ya yaptirmasaydim da bebeğe bi zararı olsaydı Allah korusun bence kimseyi dinleme bana tüm çevrem yaptırma dedi sadece eşim yaptırmamı istedi doktorlar istiyosa vardır bi bildikleri yaptır bence dedi onu dinledim ve ıyiki onu dinlemişim ayrıca asla abarttiklari gibi de değil bi bardak kola ondan daha şekerli