nuriyedemir Yarın sabah spinal sezeryan yatışım yapılıyor 😊 9 aylık serüvenin sonuna geldik 😂 için kıpır kıpır bi yandan da korku 🥴🤷🏾♀️😂
sacmalamakizim nuriyedemir Sağlıkla gelsin insAllah bende 8 ay önce sezaryen doğum yaptım soruların olursa cevap verebilirim 🙈
Eliff7111 Ay aynı durumdayız rabbim kolaylaştırsın zorlaştırmasın sağlıkla kucağımıza alalım inşallah benimde yarın sabah yatışım yapılacak spinal sezaryen olacağım 9 aylık serüven ne çabuk bitti çok heyecanlıyım
nuriyedemir Eliff7111 sorma sorma valla rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşAllah ❤️ Kadir gecesi birde 😂
nuriyedemir Nurcannnnnn sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim 😊❤️ Kolay geçer inşAllah Kadir gecesi birde 😊
Nurcannnnnn nuriyedemir seninde canım bebeklerımız sağ salım gelırler InsAllah cok heyecanlıyımm 🥰🥰🥰🥰
Deniz_65 Benımde yarın mınos gelıyo çok heyecanlı bı o kadar durgun bı okadar korku degısk duygular ıcerımdeyım ama kızma kavusuyorm son gunumz bugn aynı bedende ☺️
sacmalamakizim gunessbeste Annem 4 gün kaldı kayınvalidem 1 hafta yani 2 hafta sonra yanlız kaldık yavaş yavaş yaptım herşeyi çok şükür geçti 😊
sacmalamakizim nuriyedemir Spinaldi hissetmedim kestiklerini hissettim karnımı açmalarını da ama soğuk bir histi hiç acı hissetmedim çok kolay geçti 😊😍