Turkaninalli NOG_06 30+4 haftalık olduk. Bizimde herşey hazır bayramdan sonra memlekete gidip annemle yapacağız inşAllah 🙏
Siracinannesi NOG_06 29 haftalık olduk 😂 bı kac kıyafet ve deterjanini alıp yikicam inşallah ay sonuna kadar da hazır olur herşeyi 😅
NOG_06 mydeno13 Ben koyulacakların hepsini aldım bi çantaya koymak kaldı 🤷🏻♀️ Tabi daha yıkamadım bile ha bugün ha yarın derken
mervemrv8 32 haftalık olduk bizde, bütün her şeyini yıkadım sadece hastane çantamızı hazırlama ve beşik alışverişimiz kaldı onu da bayramdan hemen sonra alırız diye düşündük
bir_ada_meselesi 27+4 🌸🌸🌸 eşyaları nerdeyse tamamladım ama çantaya koymadım henüz 🙈🙈 Asıl akıllardaki soru temmuz ağustosta ne giydirmeliyiz bu bebişlere anane babane yelek battaniye sarmaya kalkarsa dur mu demeliyiz 😂😂
Melinapasa bir_ada_meselesi ay evet bilgisi olan yazsın lütfen bende Temmuz annesiyim hep uzun kollu aldım kısa da almalımıyım
Yonca-erol @Melinapasa canim ilk zamanlar uzun kollu giyiniyolar sonra Ağustos için ben zıbın body alt incecik pijamalar aldim
Sinemnur55 33+1 olduk bizde ikinci hamileliğin rahatlığı sanırım biraz da kıyafetler hazır sadece bez alıp çanta hazırlamak kaldı ona da hiç acele etmiyorum gayet rahatım 😄😄