betulpolat ben yaşadım maalesef, 5 haftalıkken ultrasonda keseyi gördük, 6 haftayken hafif lekelenmem oldu gittiğimde bişey olmadığını söylediler ve yine 5 haftalık gözüküyor dediler bir haftayı çok önemsememiştim. 8 haftalık olduğunda kalp atışını duymak için gitmiştik ama hala 5 haftalık kese görünüyordu ve içinde bebek oluşmamıştı. Normalde 10 haftaya kadar bekleyebiliriz istersen dediler ama zaten önceki gittiğimde de 5 haftaydı değişen hiçbişey olmamıştı, maalesef kalp atışı duymaya gittiğim hastane de kürtaj oldum. Ama hep hayırlısı böyleymiş dedim Rabbim daha iyi bilir dedim kendimi avuttum. 2 ay sonra tekrar hamile kaldım şuan 7 aylık hamileyim 💙