Hurinur Kızlar geceden beri parmağım hafif şiş ve aşırı kaşıntı var gebelikte çıkıyormuş başına gelen oldu mu
ElanurEflin_23 Hurinur benimde geceleri çok oluyor parmaklarımı haraket ettirince o ağrıyı hissediyorum sanırım ödemden dolayı oluyor
Snnrkrk Hurinur yaklaşık 1 aydır var son aylarda şişkinlik oluyor zaten magnezyum verdi doktorum ağrılar için o bişe işe yaramıyor sabah kalktığımda ellerimi kapatıp açamıyorum ödem topluyor vücut el ayak şişmesi oluyor
Hurinur ElanurEflin_23 evet bende şimdi sahura kalkınca oldu yüzük parmağım hem şişmiş heöde aşırı kaşınıyor birde ayağımın altı hafif şişmiş
Snnrkrk Hurinur sizin erken başlamış benim 2-3 haftadır var sadece çok iş yapınca da ellerim ağırıyor daha çok şişiyor ayakta kalıncada