ozgurum10 benim hamilelikten değil de yıllardır geçmeyen egzamam vardı. Vücudumu dolaşıyo resmen. Ense yanak boyun göğüs arası en son göz kapağıma yerleşti. 4-5 aydır çok çekiyorum. Çözümü buldum her gün sabah akşam ya da kaşıntı tuttukça bittim sabunuyla yıkıyorum, kantaron yağı sürüyorum market ürünü değil hacamat yaptırdığım abladan kendi yaptıkları yağı alıyorum imkan varsa öyle temin et, günde 1 bardak suya yarım çay kaşığı karbonat karıştırıp içmek kökten çözüyo dediler onu da yaptım bir kaç gün sonra unuttum, kesinlikle emin olduğum şeylerden biri şeker veya şekerli şeyler yediğimde içtiğimde sonraki 2-3 gün egzama patlaması yaşıyorum, bir de 3 gündür Bulgar kremi kullanmaya başladım şu an egzama da yok yüzümdeki lekeler sivilceler de gitti tenim açıldı resmen 🥲 yıllarca neler denemedim ki. Çamaşır yumuşatıcısı yoğun kullaniyosan o da tetikler. Bunların hepsi hamilelikte denenebilecek şeyler. İstersen doktoruna da sorup yap için rahat eder.