Eliff7111 Eslpyrz malesef benımde dönmedi 36 da gün verdi doktorum ilk doğumum olacak yarın 38+5 de planlı sezaryen olacağım
Mervelinka Eslpyrz Benim de 37+1 de dönmemişti en son. Yavrum pozisyon değiştirmiş dönmeye çalışmış dönememiş. 38 de tekrar bakacak. Dönmemişse sezaryen günü veririz dedi doktorum.
Aselinkooo Doğum zamanı bile dönme ihtimali var. Sezaryene gün verir tabi ama o zamana kadar dönerse de tekrar normal düşünülebilir hiç belli olmaz doktorun önermedipi hareketleri yapma bence. Kordon falan dolanır son zamanlar Allah korusun