Pcosluanne Merhaba kızlar 6+2 olduk henüz kalp atışı duymadık 4 gün önce doktora gittim herşey gayet normal dedi ama bugün ara ara pembe akıntı gibi gelio yapışkan yapısı doktorum normal dedi sizde böyle olan varmı
zeynepnisaenes Bunlara tutunma yerleşme kanamaları diyorlar halk arasında ama sürekli devam ederse doktora söyleyin bence detaylı baksın