Ben varım 🤗 adetim 3 gün sürüyor 5.gün başla dedi günde 1 adet 5 gün kullandım sonrasında yumurta takibi yapıldı 1 hafta 3 yumurtam gelişti martın 5 inde çatlatma iğnesi oldum 16martta gebelik testi yaptım adetime 3 gün kala silik pozitif gördüm sonra adet günümde kan verdim kanda 780 gördük. Doktoruma göre 1 yumurtadan umutluyum demişti ama üçü de tuttu 😍 10+6 olduk bile eğer tutmamış olsaydı 2 ay daha klomen kullanacaktık sonra başka bir ilaç deneyecekti dokturum bazen ilkte tutmaması olabiliyormuş ben pcos hastasıyım adetim 3 ay düzenlendi o şekilde gebe kalabildim inşallah rabbim sizinde gönlünüze göre verir ❤️