Sude_Dursun canım bende hamile olduğumu öğrendim. Kontrole gittiğimde doktor kese etrafında kanama alanı olduğunu söyledi ve günde 2 vajinal progestan verdi. Ve istirahat halinde olmamı söyledi. Bende öğrendiğim de aile yanındaydm. O yüzden iki hafta yattım yemek yeme ve wc haricî. 2 hafta sonra kalp atışı için gittiğim de kanama alanı kalmadığını ve normale dönebileceğimi söyledi doktorm. Hiç korkma, kötü senaryoları okuyup kendini üzme. Mümkün mertebe dinlen. Şuan çok şükür 33+6 hafta oldum. Darısı bütün annelere inşallah ❤️🥰🤲🏻