Merhabalar 34+1 ilk hamileyim bütün testlerimi yaptırdım gayet iyi çıktı fakat şu son 1 aydır gidişimde hem riskli gebelikte ki doktor hemde normal gittiğim kadın doğum doktorum çocuğun baş cevresinin 4 hafta geriden geldiğini söylediler anne karnında olduğu için bunun neden kaynaklı oldugu yada nörolojik bir hastalığımı var cocugun bilinmiyor bir sorun var ama dogdunda belli olacak benim gibi böyle bir durumla karışlasan oldumu zaten plasentede rahim kanalında aşağıda üstüne son dakika böyle birşey gelince moralmen cok kötü oldum 🥺