SedefPolat Sezaryen doğum yaptık kızımızı kucağımıza aldık çok şükür. Sorularınız varsa cevaplayabilirim
Adeninannesiii SedefPolat bende kızıma Aden ismini koyacağım insallah burda böyle görünce heyecanlandım 🥰 allahım hep sağlık sıhhat versin insallah çok geçmiş olsun
Dilosce Allah bağışlasın öncelikle benimde 15 günüm kaldı ağrı sızı çok oluyor mu nasıl bir ağrı oluyor dikişlerde