Gamzeeee0606 5 günlük yeni doğanım var, biz de yeni yeni alışıyoruz birbirimize. Her şeyden önce sakin kalmalı stres yapmamalısınız. Bebek direk etkileniyor. Her 2-3 saatte bir beslemeli, gazını çıkarmalı, bezini kontrol etmeli ve uyutmalısınız. Elleri açıkta olduğunda sürekli irkiliyorlar ve uyanıyorlar bu yüzden yarım kundak yapıyoruz. Mışıl mışıl uyuyor. Bir sağına bir soluna uyutursanız baş şeklinde eğrilik olmuyor.
Ben 0 + grubu eşim A + grubu kana sahip olduğumuzdan bizim bebeğimizde sarılık şüphesi vardı bu nedenle bir öğün anne sütü diğer öğün anne sütü+mama şeklinde besliyoruz. Çok şükür sarılık değeri çok düştü. Zaten sizi doğuma giren çocuk doktorunuz yönlendirecektir. Eğer sezaryen olacaksanız ve sütünüzün hemen gelmesini istiyorsanız ebebekte promalt içeceklerden ve humana still tea alıp doğumdan bir gün önce tüketebilirsiniz. Ben çok faydasını gördüm.