Tontikannesi Prensannesiiiiiii kızıltapede yaşıyorum mardinparkta bilal beye gidiyordum fena değil uzun sürmüyor muaneler ama söylemesi gerekeni diyordu kızıltepe de cihanpol hastanesi mem Arjen e gidip memnun olanda çok veya Enes bey
Prensannesiiiiiii Tontikannesi Enes beyi bende duydum çok iyiymiş ilk başta Bülent Bey’in yanına gittim hiç memnun kalmadık değiştirmeyi düşünüyorum