zeyneplikoglu7 Kızlar bu akşam hafif sancım oldu 29+4 haftalığım nts de sancılarım 30 a kadar çıktı doktor yarın gelsin göreyim dedi normal mi sizce
Deniz2961 zeyneplikoglu7 hftanz erkn die cagrmstr yoksa 30 pek onmli bir sanxi değil düzenli ise o ayri
Zeyyyn zeyneplikoglu7 hafif kasılmalar vardır bir rutin kontrol yapar muhtemelen bebek için sürekli inip çıkan bir dalga şeklinde değilse birşey olmaz canım
zeyneplikoglu7 Deniz2961 düzenliydi 17 oldu ilk sonra 30 oldu bı ara hep 20 lerde kaldı ama genellikle 20 ve 30 aralarında gitti geldi
Zeyyyn zeyneplikoglu7 inşallah canım gönlünü ferah tut kasılmalar için ilaç verir bir sıkıntı olmaz Allahın izniyle
1prenses2prensyenigebe Bemim 4. Gebeliğim doktorum ilk 3 ünde sancı olan grafiğin M harfi gibi dalgalı olması lazım doğum için demişti yüksek dağlar gibi diyodu düzenli olması lazım demişti ama bilemiyorum artık