Selam kızlar. Bu konuda başka başlıklar olabilir. Ben bulamayınca açayım dedim.. bi 7 haftalık düşük iki kimyasal gebelikten sonra 93-220 derken 650 betaya geldim.. ama kasık ağrısı , arada bacak uyuşması var.. normal adet olmam gereken günü 6 gün geçtim henüz… koku hassasiyeti zaten Allahın emri gibi.. sizde de var mı aynı durum? Özellikle bacak ağrısı..