Kızlar yaşadığım yerde araştırma hastanesi yok.yakın illerdeki araştırma hastanesine yönlendirdiler beni de 4.sezaryan için.sorum şu ki hastanede 2 gün kalıp da şehirlerarası yolculuk yapıp evine gelen var mı?iki şehir arası mesafe 4 saat.zorlanır mıyım acaba bilemiyorum