Melisanazlm arkadaşım da varmış insülin kullanıyormuş 38. Haftada suni sancı ile 4 kilo bebiş doğurmuş maşallah. Bende de var ama aşırı yüksek değil bebeğim biraz iri haftasına göre doktor belki suni sancı ile doğum başlatılabilir dedi (Yurtdışı için konuşuyorum) sezeryan burada bir seçenek değil