Gamzess1 Kızlar bi yarım saattir bu his var daha 24 haftalığım korkuyorum normal Mİ yaşayan var mı bebek kasıklarıma vuruyo ondan olabilir mi
La_le Gamzess1 normal canım dolgunluk bende 29 dayım bend de var bebek 30 haftadan sonra yukarı çıkıyor ozaman kadar kaşık tarafında vurur benim doktorum öyle demişti benim 27 haftda yukarı çıkmaya başlamıştı
Zeyyyn Gamzess1 ayakları ile o haftada bastıryor sanki ayaklar oraya sıkışmış gibi bir ağırlık hiserrdrirm bende o haftalarda
12mommy Gamzess1 cok normal bende cok korkutmuştum o haftalarda canım inan benim bir kaç haftadadan fazla sürdü hatta doktoruma sürekli yazardım oda normal bebek artık kafasıyla rahime baskı yapıyor derdi ama sen genede doktoruna söyle tabikide
Nil2736 Gamzess1 21 haftalığıö bende Bende de devamlı her gün mutlaka oluor. Çok rahatsız edici bi his.
Gamzess1 12mommy cumartesi günü randevum canım eğer o zamana kadar çok hissedersem erken gidicem inşallah çok sağol canım
Nil2736 Gamzess1 evet.özellkle oturup kalktığında falan olan. Bazen hamile diilim gibi hissediyorm bazen ben burdym dio