ZynpKara 6+3 haftalık hamileyim şiddetli halsizlik baş ağrısı ya hasta gibiyim böylemi sürecek hep okadar rahatsızım ki hiçbir şey yapamıyorum işlerim yarım kalıyor bulantım falan yok ama bu nezaman geçer ilaç olarak kullanabileceğim birşey yok mu ?
elifvesara ZynpKara ben 12+5 im şu an, yeni yeni geçiyor. Sanırım bu şikayet ilk trimesterın bitmesiyle son buluyor genelde. 🥰
Denizyldzm ZynpKara Allah ım yardım etsin hepimize o belirtiler ilk 3 ay sürmüştü bende ve koku hassasiyeti vardı geçmesi için vitamin mineral veriyor doktor genellikle ilaç kullanılmıyor mecbur kalmadığı sürece