Arya-12 benimde grip mi bahar alerjisi mi bilmiyorum ama aynı tarifteki gibiydim düne kadar. Ilac vs kullanamadım hiç, sadece şiddetli baş ağrısı oldu Burun tıkanıklığı yüzünden ben de parola kullandim. Ama nane limon, ıhlamur içtim çokça, sonrada terleyip sıcak su ile duş aldım öyle kendime geldim. Kaç gün boyunca gözümü açamıyordum resmen