Sedaaa95 kuzum seni neden aramıyorlar ki şikayet et sene gebe olduğun sağlık ocağına düştüğü an seni takibe alması gerekir kan tahlilleri isterler kalp atışına bakarlar bebeğin tansiyonun ölçülür idrar tahlili istiyorlar benim aile hekimim arar beni sürekli şu gün gelip kan tahlili yapmamız gerekiyor vs falan. Bunlarda önemli şeyler