Annesininkurabiyesi Biz 3.Trimester dönemine girmiş bulunmaktayız. Son 89… geceleri uyuyamayan giller tayfası burda mı?😁
Ahsen1_ Annesininkurabiyesi hiç girme cikm37+1 im aşırı bel.agrim var 😔😔😔 bebe assagida halim kalmadı artık
Hatice_gzr2505 Annesininkurabiyesi benimde son 94 😂 bacak bel ve vajina agrısından uyuyamıyorum bir de nefes darlığı başladı yaklaşık 2 3 haftadır perişan haldeyim ayaklarım ve ellerim davul gibi şişiyor resmen ayağa kalkmak istemiyorum ☺️
Reyhan35 Annesininkurabiyesi hamileliğin en zor dönemine gelmiş bulunmaktasın hayırlı olsun 😂 maalesef ağrılardan ve mide yanmasından yatamıyorum bide bebiş tekmeliyor 🤦🏻♀️
Gamzecelik Annesininkurabiyesi dün uyuduğumda güneş çoktan doğmuştu resmen karnım aciyor yatinca bebek kasiklarimda elim ayağım balon gibi sisiyor aklim ev temizliğinde . Gece uykusuz kalınca bütün gün yatıyorum uyku sersemi oluyorum . Hastahane çantası hazırlamam gerekiyor üşeniyorum. ne yapacağımı bilmiyorum 58 günüm kaldı
Ismimikabuletmiyo Annesininkurabiyesi benim canavar erken gelmezse eğerki aynı hafta doğum yapacağiz seninle vee cok korkuyorum ben 😣
Rabiaugur Annesininkurabiyesi son aya girdim artık uyku yok agrılarım çok bebeğim nerdeyse karnımı delecek gibi tekmeler atıyor canımı acıtıyor daha neler neler çok zor inanın ama az kaldı kavuşmaya o anın güzelliğini düşünüyorum sürekli inş sağsalim kucağıma alınca hepsini unuturum