Bebeğim henüz doğmadı ancak bebek arabası ve bez stoğumu şimdiden tamamlamak istiyorum Allahın izniyle. Malum her şey gittikçe pahalılaşıyor. Bebek arabası olarak Kiwi marka City way almak istiyorum ancak kullanan memnun olan ya da olmayan var mı acaba aramızda. Bir de bez olarak da baby turco almak istiyorum. Gece gündüz araştırma yapıyorum yanlış bir tercih ve harcama yapmamak adına 🙈