Merhaba arkadaşlar 38+5 haftalık hamileyim 2 gündür belim ve kasıklarım da sanki adet olcakmışım gibi bi ağrı var ince ince adet başlangıcında huzursuz eder ya o tarz da ve birde biraz koyu bi akıntım var doğum belirtisi olabilir mi yada enfeksiyon nişanım falan da gelmedi doğum yapan anneler yardımcı olurmusunuz 🙏🏻