Gzeemmm Arkadaşlar gebeliğin ilk başlarında coraspin kullananlar varmı bu gün Dr uma soracaktım ama unutum kulansam bebeğe zararı olurmu çevremde kan pıhtılaşması nedeniyle bebeğini kaybeden çok kişi var.
Ormanmeyveli Gzeemmm Kanda pıhtı testi verin ona baktirin oyle ilaç kullanin bence bazi kişilerde pıhtı sorunu olurken bazılarinda tam tersi durum oluyor.
SecoMeh Gzeemmm benim doktorum bana günde 1defa kullan demişti 4haftalıkken başladım 10+4üm kullanıyorum halen. Ama doktoruna danış derim önemli bi konu çünkü
Hafize3536 Gzeemmm ben kullandım coraspirin hamileliğimin ilk aylarında sonra bıraktım bir ay kullandım sonra doktor bıraktırdı
SecoMeh Gzeemmm ben hamile olduğumu koronayken öğrendim ve o dönemde aspirin kullanıyordum ara ara hamile olduğumu öğrenince doktoruma hamile olduğunu bilmediğim için ben aspirin kullandım bi sorun olur mu dedim o da hayır olmaz hatta aspirin içmeye devam et hergün 1 tane dedi. Başta çok tereddüt ettim iyice araştırdım hatta buraya da yazmıştım. sonra da kullanmaya başladım bazen 1-2gün ara vererek içiyorum özellikle hareketsiz kaldığım zamanlar içemeye özen gösteriyorum. Bir sonraki randevumda kullanmaya devam etmeli miyim yoksa bırakmalı mıyım sorucam.
Berenibeklerken Benim ayrıntılı ultrasonda damarda direnç var dedi öyle verdi 24.haftamda.siz de sorun bence sormadan ilaç kullanmayın
Minianne04 Gzeemmm coraspirin gözetim altında kullanılmalı ama eğer önlem amaçlı birşey istiyorsan günde yarım avakado tüket kahvaltılarda doktorum doğal kan sulandırıcı dedi ben iğne de kullanıyorum coraspirinde avakado da çok faydalı anneye de bebeğe de ama yarım tam yeme sakın
Eylul2019 Gzeemmm 9 haftalik hamileyim ogtendigmden beri kullaniyorm gebelk tansiyonu var diye.siz kafaniza gore kullanacaksnz sanirim tabiki yapmayn boyle birseym
Nursah34 Banada doktorurm verdi kan ilaci kullanıyorum yanindada aspirin verdi doğuma kadar kullanicaksin dedi
S1907 Gzeemmm ben kullanıyorum ama öyle coraspin kafana göre kullanılmaz pıhtılaşmadan kynaklı düşüğün varsa başlanıyor bende düşük vardı ,başkasında olan bişey sende olmayabilir ,,iyi olduğu kadar kötü yönleride var bilinçsiz kullanımının
Gzeemmm @SecoMeh bende bu gün dayanamayıp msj attım doktoruma o da kullanabilirsiniz dedi ve gerçekten de çoğu gebelikte yarar sağladığını öğrendim araştırma sonucumda.
Nazendehanim Gzeemmm doktorum 2. Gebelikte gebelik kesesini gordugu andan itibaren verdi . Şimdi iğne kullanıyorum , gebe kaldığımi öğrenince birkaç gün kullanmıştım doktor sorun olmaz demişti
Baranhande Gzeemmm bende hamileliğimin başından beri kullanıyorum. 34+5im 36 da iğneye geçeceğim ama doktoruna danışmadan içme bende kan pıhtılaşması var o sebeble içiyorum genetik test felan verdim yani sürecim uzundu