Damlagnk Çamlıca medipolede ayşe kavasoğluna giden var mı? Yada koşuyolu medipol mine hanıma. Hala içime sinmedi doktorum ikisinden birini denemek istedim
Bsekr Damlagnk henüz gitmedim ama ben de Mine Hanıma randevu aldım. Yorumları iyiydi, bir de randevuları çok yoğun, bayramdan sonrasına ancak boş randevu bulabildim. Bu kadar yoğunsa iyidir diye düşündüm, bakalım hayırlısı.
Elvan34 Damlagnk Çamlıca medıpol Ayşe kavasogluna arkadaşım gıdıyor memnundu sadece Bıraz donuk ve soguk bır doktormuş onun dışında ısının ıyısı hemen yan tarafında Ayşe Şeyma küçükakça var benım kendı doktorum çok ılgılı güleryüzle ogretım gorevlısı tavsıye ederım hastanede de cok ıyı