Öncelikle herkese merhaba 11 gün önce ilk doğumumu sezeryanla gerçekleştirdim cahilliğime denk geldi sütüm olmadığı için ilk günden biberonla mama verdik sarılık olmasın diye şimdi bebeğim beni emmiyor kaşıkla vermeyi denedim sonrada yetinmeyip ağlamaya başladı sonrada emzirebilen deneyimli anneler var mı ne yapmam lazım çok çaresiz kaldım