Gulcinn_07 Selam kızlar iyi geceleriniz olsun biz bugün 30+1olduk 2 gündür regli sancısı gibi kasiklarim da sancı oluyor Bi süre sonra geçiyor ama tekrardan başlıyor sizce bu normal mi böyle Bi durum yaşayan var mı ?
Elizzannesi 30 +4 olduk bizde benimde oluyor ağrılarım o şekilde ama bebek büyüdüğü için daha güçlü baskı yapıyor ondan dedi doktorum
Deren12 Bende 30 haftayım aynı durumu yaşıyorum dayamadım doktorumu aradım yarın gel bakıcaz dedi sabahı bekliyorum 🤔