Oyku3005 19 Nisan doğum yaptım bugun 8.gün yaram sağ taraftan şişmiş gibi yumurta gibi ztn orası çok yanıyor sola göre böyle olan varmı🙄
Cnsl252525 Oyku3005 enfeksiyon akıntı vs olmadıktan sonra normal cnm muhtemelen sezeryene sol taraftan başlanmıştır pansumanlarini ihmal etme terlememesi için gazlı bez koyabilirsin Dr kontrole gidince söyle
Oyku3005 Flz-cner98 ben korktum açıkçası bide siz nezaman sağ sol yatmaya başladınız ben fazla ağrım olmadığı için 4 gün yatmaya başladım sıkıntı olurmu acaba sırt üstü bel ağırıyor ve heryerim tutuluyor
Extreme34 Oyku3005 ben de 2 gün oldu ameliyat oldum canım,baş ağrım çok şiddetli parol falan kesmiyor ne yapicam ya bi akıl ver.Saga sola daha dönemiyorum.Duz yatmaktan da boynum ağrıdı.
Flz-cner98 Kızlar agrı ıcın sütsüz sekersız nescafe ve bıtter cıkolata tavsiye ederim yatmaya da gelince herkesin doğumu farklı ben hıc yatmadım bebeklerime kendim baktım hep 2sinde de
Flz-cner98 Kendinizi nasıl rahat hissediyorsanız öyle yatın kızlar sadece ilk 3 ay gerilmesin dikkat edin