Elifkasut Merhaba arkadaşlar ilk oğlumun ismi Ertuğrul nasipse ikinci oğlum olacak Aybars ismini düşünüyoruz ama hala bir kararsızlık var.isim önerileriniz var mı yoksa hiç isim aramana gerek yok Aybars koy gitsinmi diyosunuz şimdiden teşekkür ederim 😊
Aslnrbl Elifkasut aybarsta guzel isim bizim paşa da Alparslan olucak insallah🙈ertugrulun gibi agir bi isim kardesinde de olabilir fikir olsun sizede inanmazsınız az once tv de dolasirken dedim ki ilki Alparslan olurda ikinci erkek olursa Ertuğrul da guzel diye🤭aklim hep agir oturakli isimlerdee
Betus32 Elifkasut Aybars ya da Ayberk benimde aklımda olan isimler bence çok güzeller. Hala karar veremedik gerçi ☺️
Elifkasut Aslnrbl İnşallah 😊 ama bizde kuzenlerde Alpaslan olduğu için onu hiç düşünmedik ailede çok fazla erkek olunca isimde sıkıntı oluyo 😁😁
Elifkasut Betus32 evet aslinda iki isim arasında gidip geldik bizde ama sanki Aybars kulağa daha hos geliyo gibi ama işte yinede farklı bı isim olabilir mi diye de dusunmuyo değilim 🤭
izobellaaa-_- Adem aybars koyacaktım sonra topluca Adem Atlas koymak istedik Adem de kayınbabamın adı😀😀
Biroglanannesiii Elifkasut Josef Mirza olucak bizim de nasipse inşallah ama Aybars gayet hoş canım ☺️