RukenayazZ12 Ayseee01 Ben duan sağ tarafys yatıyorum çünkü bebeğim sol taraftan hareketleniyor baya o yüzden bı sakincasi yoktur aklınızda şüphe kalicaksa da doktorunuza danışın
Reyhan35 Ayseee01 35. Haftadayım ben sağa da yatıyorum valla sola yatınca çarpıntım oluyor yatamıyorum sola
Anneolanbiri Ayseee01 35. Haftadayım valla amuda kalksan bile kar etmiyor bazen o ağrılara illaki sağa da yatıyorsun sırt üstü yatmak da iyi değil derler de başka pozisyon yok 😂
Ayseee01 Serpilbb biri yok nefessiz kalir kan gitmez fela yazınca tedirgin oldum ben deş dk olsa Bike sırt üstü yatıyorum ki belim dinlensin
Ayseee01 Reyhan35 bende yatıyorum canım benimde saga yatınca rahat uyuyorum ama ilk yattığımda biraz carpintim oluyor niyeyse
Birgebeee Ayseee01 Canım sağa sola yatmak bebekten çok annenin kan akışı için önemli valla ben 34. Haftadayim uykulu halimle bazen sırtüstü yatıyorum
Ayseee01 Reyhan35 bende bir saat uyuyorum bir saat sonra geri uyanıyorum canim sabaha baş ağrısı ile başlıyorum böyle olunca maalesef🤣
Reyhan35 Ayseee01 bende aynen öyle oluyorum çünkü donemiyorum dönerken felaket çatı ağrısı oluyor uyanıyorum hemen de geri dalamıyorum 🤦🏻♀️
Ayseee01 Reyhan35 aynen bende hiç sevmezdim gece telefon ile uğramayı uyanınca mecbur uykum gelsin diye bakıyorum:)