Ersibneh Bu haftadaki değişimleriniz ,agrınız sancınız var mı ne gibi agrıkarınız oluyır ,bu haftada doğum yapıp bebeğini de eve getiren oldı mu doğumunuza ne kaldı bu aradaaaa
papatya56 Ersibneh 36+1 haftalıgım belim agrıyo çok yüreyemiyorum yüreyince belim agrıyo uyuyamıyorum serklajlıyım erken dogum riskim vardı çok şükür bu haftaya kadar geldim
Aysenes2702 Ersibneh 35+3 um şu an cuma günü hastaneyr gittim nst ye bağladılar sancım çıktı bir daha bağladilar yine çıkınca alttan muayene ettiler acilmam yokmuş çok şükür olsa nasıl bir süreç izlenecekti bilmiyorum açıkçası. Ama son 1 haftadır 34 ten beri aşırı kasılma karnında sertleşme oluyor meğer o sertleşme sanciymis onu anladım. Ve vajinal bölgede keskin bıçak saplanır gibi ağrılarım oluyor en kötü olanı arka kaburgalarim da geçmeyen ağrı kivranmaktan ağlamaktan helak oldum resmen.
35lavanta Ersibneh 36+5 artık baya zorluyor otururken kalkarken yürürken çok net bir baskı oluyor çatı ağrılarım zaten var artık belim sağolsun bayadır ağrıyor bu cumartesi kontrol var bakalım kaç kilo olmuş ne durumdayız merak ediyorum..
babygeldi Biz 36+5 iz belim dehşet ağrıyor geceleri ne tarafa dönsem rahat edemiyorum kalçalarım batıyo gibi oluyo bide ara ara aşağı kısımda iğne batması bişeyler oluyo onun dışında şuanlık iyi gibi bakalım nolucak🌝
Ersibneh papatya56 benim de erken doğum riski vardı şükür geldim bugüne serklajlı dikiş kaçıncı haftada yaptın sonra tekrar o dikişler açılacak mı , normal doğumu engeller mi bu arada
Ersibneh Aysenes2702 of alllag yardımcımız olsun benim de bugün kaburgaaa bel agrısı çok kötü özellikle karnım taş gibi olunca patlatacak gibi oluyorum sürekli sıcak banyo yapıyorum rahatlasın diye o fa olmuyor sen ne yapıyorsun böyle olunca
munevveralakaya46 Aysenes2702 geçmiş olsun karıda sertleşme derken bende bebek bir tarafa toplanıyor sizde onu mu kast ediyorsunuz sertleşme derken?
Aysenes2702 Ersibneh doktor magnezyum vermişti forumlarda okudum içiyorum ama yok yani ise yaramıyor sıcak su torbası yani coookk minimum düzeyde etki ediyor sanki . Sıcak duş felan yok ise yaramıyor yürüyüş yapım dedim oda olmuyor yok yani caresi eşim övüyor yağ ile yine geçmiyor. Ağrı kendi kesilene kadar ben bı çözüm bulamadım doktora sordum sabretceksin dedi parol 8csen oda etki etmez dedi çaresizim şu an bile kivraniyorum.
35lavanta Ersibneh Amiinn sizinde göbeğiniz düşmeye başladımı benim baya aşağı indi bakınca anlaşılıyor hemen
Ersibneh 35lavanta evet ya bşr dr çok asagı da hiiseidyeoım sanki doğdu doğacakmış gibi iç bacak kemiklerim agroyor
Ersibneh munevveralakaya46 ebet evet tam olarak o mesela birden sağ tarafta yukarda toplanıyor böyle kitleniyor gibi oluyorum doktor yalancı dogım sancıları dedi bunun için ama nasıl acıtıyor canımı ya ve artık göbek deliğime bile dokunmak istemiyorum acıdan az kaldı bakalım son 27 kaldı bakalım ya sizin
Aysenes2702 munevveralakaya46 aynen karnımızı bir tarafında toplanıp o bölge çok sert oluyor ya o sancı olarak çıkıyor nst de öyle olduğunda şiddetine göre sancı değeri yükseliyor mesela hususi inceledim cihazda.